سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن؛

راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد استکبارستیزی مسلمانان

امام جمعه موقت کرمانشاه راهپیمایی روز جهانی قدس را فریاد استکبارستیزی مسلمانان عنوان کرد .

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اهمیت حضور پر شور در این راهپیمایی گفت : حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دشمنان را از اهدافشان برای ضربه زدن به اسلام ناامید خواهد کرد.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس را فریاد استکبارستیزی مسلمانان عنوان و گفت : روز جهانی قدس تنها اختصاص به ایران اسلامی ندارد و در همه کشور‌های مسلمان جهان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

حجتی با تأکید بر اینکه اگر مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند هیچ قدرتی یارای ضربه زدن به آن‌ها را ندارد، تاکید کرد: دشمنان به دنبال تفرقه انداختن بین مسلمانان برای رسیدن به اهداف شوم خود برای نابودی اسلام هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان در پی آن هستند که جغرافیای کشور‌های مسلمان را تغییر داده و از این طریق به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به اسلام دست پیدا کنند، این در حالیست که امروز اوضاع سیاسی دنیا عوض شده و همه مسلمانان به آگاهی و بصیرت رسیده اند.

حجتی در ادامه اشاره‌ای هم به مشکلات اقتصادی موجود در کشور داشت و تصریح کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم، چراکه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی هرگز به خاطر مسائل اقتصادی دست از انقلابشان نخواهند کشید و این موضوع را در زمان‌های مختلف به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته اثبات کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات ترامپ و برخی اظهار نظر‌ها در خصوص احتمال حمله نظامی، تاکید کرد: اگر کسی ذره‌ای شم سیاسی داشته باشد می‌داند که برخورد نظامی در شرایط کنونی به هیچ عنوان به نفع آمریکا نخواهد بود، چرا که در صورت چنین جنگی آمریکایی‌ها قدرت خود را از دست خواهند داد .

 

 

انتهای پیام/د

حضور پرشور مردم در راهپیمایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.