سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زدن مهر ابطال به طرح معامله قرن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: مقاومت ملت فلسطین‌ به ثمر می رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مرتضی انصاری فر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در نشست با معاونین گفت: مقاومت ملت فلسطین به‌ ویژه جوانان فلسطینی و فریادهای مسلمانان و آزادگان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی به ثمر می‌ رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، جنایت اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان علیه فلسطین مظلوم و قدس شریف را محکوم می‌کنیم و درباره طرح موسوم به معامله قرن به رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و برخی حکام خودفروخته و خائن کشورهای عربی حامی این طرح ذلت ‌بار هشدار می‌ دهیم و اعلام می ‌داریم این معامله ننگین، دست آوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت.

مرتضی انصاری فر، افزود: قدس شریف، همانگونه كه امام راحل (ره) فرمود: پاره تن اسلام است و برای همیشه تاریخ و تا ابد پاره تن اسلام باقی خواهد ماند؛ تأكید بر اهمیت این روز در سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیانگر تكلیف تمامی مسلمانان و مردم جهان در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و مظلومان در برابر مستكبران است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: روز قدس، میراث گران ‌بهای بنیان ‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل‌ السحر ائتلاف ‌های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به‌ ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است. روز قدس، روز تجسم تأثیر شگرف ولایت ‌فقیه در به حرکت واداشتن توده‌ های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

وی بیان کرد: امروز پس از گذشت ۴۰ سال از اقدام هوشمندانه حضرت امام (ره) در تعیین روز قدس، دیگر بر هیچ آزاده ‌ای، ظلم ‌ها و جنایت ‌های غده سرطانی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از تروریسم بین‌ الملل پوشیده نیست و حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به یک خواست جهانی تبدیل ‌شده است.

حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

انصاری فر ضمن دعوت از همه مردم استان به ‌ویژه خانواده‌ های شاهد و ایثارگر یادآور شد: وظیفه شرعی و انقلابی خود می ‌دانیم که با حضور حماسه ‌ای خود در راهپیمایی روز قدس پیمانی ببندیم با امام و  شهدا و میثاقی با ولایت مقام معظم رهبری باشد و از آن‌ طرف پیامی برای دشمنان باشد که مردم در انقلاب و نظام با آرمان ‌ها، ارزش‌ های نظام و شعارهای انقلابی عقب‌ نشینی نخواهند کرد بلکه همیشه حاضر در صحنه هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم روز قدس امسال پرشورتر و گسترده‌ تر از سال ‌های قبل با یکپارچگی بیشتر ملت‌ های مسلمان برگزار و راه مقاومت اسلامی نیز با پیروزی‌ های بزرگ دنبال شود. این حضور پرشور تمام معامله ‌های استکبار ستیزی را باطل می‌کند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.