در جلسه هماهنگی مسئولان شهرستان زرندیه مسیر راهپیمایی روز قدس شهر فرمهین مشخص شد.

مسیر راهپیمایی روز قدس شهر فرمهین مشخص شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، روز قدس و آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد به ریاست سجادی فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار و در این جلسه مسیر راهپیمایی روز قدس شهر فرمهین مشخص شد.

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز قدس از محل یادمان شهدا گمنام آغاز و در مسیر میدان قائم مقام و مسجد جامع فرمهین برگزارشود و سخنران مراسم هم امام جمعه شهرستان فراهان باشد.

در این جلسه هماهنگی‌ها و پیشنهاداتی از سوی هریک از حاضرین در خصوص برگزاری باشکوه هریک از مراسمات و تلاقی آن با ماه مبارک رمضان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد همزمان شب چهارده خرداد در مسجد جامع شهرفرمهین با حضور آحاد مردم برگزار شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد در سالروز سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، برنامه مراسم عطرافشانی و گلباران یادمان شهدا در سطح تمامی مزار شهدای شهرستان فراهان، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مراسم رژه موتوری و ماشینی در سطح شهرفرمهین، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و آثار دفاع مقدس، مراسم شب شعر دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزار شود.

جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، روز قدس و مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد به ریاست سجادی فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات خرداد ماه شهرستان فراهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.