سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهره بیرونی سیستان و بلوچستان را برای جذب سرمایه گذار باید آماده کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سیستان و بلوچستان تمامی شرایط برای جهش را دارد و باید چهره بیرونی این استان را برای جذب سرمایه گذار آماده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی جمالی نژاد در نشست قرارگاه استانی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان که به ریاست احمد علی موهبتی استاندار این استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در کشور ۲۵ استان درگیر سیلاب و آسیب شدند.

وی گفت: سیل در برخی از استان‌ها مانند خوزستان آسیب‌ها و خسارات زیادی وارد کرد که با توجه به شرایط خاص کشور و تحریم‌ها باید با حداقل‌ها بهترین کار‌ها را انجام دهیم.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه سیل امسال اگرچه در برخی از استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان آسیب‌هایی وارد کرد، اما فواید و برکاتی نیز داشته است، افزود: این استان باید در عرصه‌های مختلف زیرساختی به طور جهشی حرکت کند و به غیر از قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده باید اقدامات اساسی‌تر در بخش‌های مختلف انجام شود.

وی بیان کرد: باید همه با هم سیستان و بلوچستان را بسازیم و از نگاه ویژه مسئولان نظام و دولت به این استان و از جمله چابهار برای رفع محرومیت‌ها به نحو شایسته استفاده کرد.

جمالی نژاد ادامه داد: بهترین کار سیاسی در سیستان و بلوچستان این است که کار اقتصادی و عمرانی انجام شود، زیرا این استان تمامی شرایط برای جهش را دارد، اما به خوبی معرفی نشده است.

وی گفت: اگر فضای مثبت در سیستان و بلوچستان ایجاد و چهره بیرونی این استان به خوبی نشان داده شود سرمایه گذار و بخش خصوصی ورود خواهند کرد که در این صورت آینده روشنی برای منطقه رقم خواهد خورد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: تب بازسازی و نوسازی در کشور و بویژه سیستان و بلوچستان نباید فروکش کند، زیرا حرکت‌های خوب آغاز و بودجه‌های مناسبی در نظر گرفته شده که تشکیل قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده نشان دهنده این همت و توجه است.

انتهای پیام/گ

جذب سرمایه گذار برای سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.