مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد از بهمن سال گذشته تاکنون هزار شغل در این استان ایجاد کرده است.

ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) هزار شغل در سیستان و بلوچستان ایجاد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال ۹۶ با هدف کمک به تولید و اشتغالزایی سیستان و بلوچستان و محرومیت زدایی با استانداری این استان حدود ۶۷۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا کرد که از سال گذشته زمینه اجرایی شدن آن‌ها فراهم شد.

وی بر افزایش تعامل مردم با ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برای افزایش زمینه اشتغال و تولید تاکید کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزا تا ۲۰ میلیارد ریال در کمیته استانی مصوب و بیشتر از آن به ستاد کل ارجاع داده می‌شود افزود: امیدواریم با اعتبارات مطلوب این ستاد در حوزه اشتغالزایی شاهد جهش خوبی در رونق تولید و رفع بیکاری منطقه باشیم.

وی گفت: طرح‌هایی نظیر زنبورداری، نیروگاه‌های خورشیدی و دامپروری بدون ارائه طرح توجیهی بلافاصله تسهیلات دریافت می‌کنند.

راشکی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از طریق وام‌های حمایتی و مشارکت در طرح‌های اقتصادی راه را برای مردم در مسیر تولید هموار می‌کند که لازمه این اقدام ارتباط بین مرم و ستاد است.

وی بیان کرد: هم اینک گروه‌های جهادی و تسهیل گران در سیستان و بلوچستان زیر پوشش این ستاد آماده ارائه مشاوره و خدمات لازم به افراد علاقمند استفاده از تسهیلات اشتغالزایی هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اجرای طرح‌های عمرانی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، رفع محرومیت و پشتیبانی همه‌جانبه از توسعه پایدار، کمک به ساخت و تکمیل مسکن محرومان در قالب تفاهم نامه مشترک با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اجرای طرح برکت خانواده به منظور درمان زوج‌های نابارور و تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند استان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه مشترک عنوان کرد.

وی افزود: پیش بینی اعتبار ۱۵۰ میلیاد ریالی برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل، تأمین بخشی از هزینه‌های بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی زاهدان، پیش بینی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان و ساخت پنج هنرستان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه مشترک عنوان کرد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی و عمرانی، مدرسه سازی، ساخت مراکز فرهنگی مذهبی، مسکن محرومان، بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان، ارایه خدمات سلامت الکترونیک، خدمات بیمه، مالی و حمایتی در مناطق کم‌تر توسعه یافته کشور تاکنون اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

انتهای پیام/ع

افزایش تعامل مردم با ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برای افزایش زمینه اشتغال و تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار