سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از عزم جدی برای پیگیری ثبت جهانی توس تا قول استاندار

رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد گفت: علیرضا رز‌م‌حسینی استاندار خراسان رضوی قول مساعد پیگیری ثبت جهانی توس را داده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مسعود ریاضی، رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد گفت:هفته آینده جلساتی برای ثبت جهانی توس با حضور نماینده‌ای از سازمان میراث فرهنگی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ثبت جهانی توس نیازمند عزم جدی و پیگیری ویژه ازسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار است.


ثبت جهانی توس با عزم جدی پیگیری شود

 
 محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد یکشنبه 5خرداد در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری از منطقه تاریخی توس گفت: ایجادجلب توجه تمامی علاقه‌ مندان ادبیات پارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی نیاز امروز جامعه است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود چراکه نوع نگاه فردوسی با محوریت صلح و مهربانی می‌تواند پیام‌هایی برای جهان و جامعه بین‌الملل داشته باشد.
 
وی با اشاره به مسئله ثبت جهانی توس ادامه داد:درخواست داریم ثبت جهانی توس با عزم جدی توسط نمایندگان مجلس و مسئولان میراث فرهنگی دنبال شود.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس جمهور درخواست دارم با عزمی جدی در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری‌های لازم برای ثبت جهانی توس را انجام دهند.
 
حیدری افزود: دستگاه‌های مسئول، در کنار شورای شهر و مدیریت شهری مشهد که با عزم جدی در این وادی وارد شده اند، باید نقش‌آفرینی ،همراهی و کمک بیشتری داشته باشند تا همه در کنار هم بتوانیم وظیفه ،دین فرهنگی و تاریخی خود را نسبت به این شخصیت بزرگ ادبی کشور ادا کنیم.
 
 
انتهای پیام //ف . ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.