سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خمارلو: از ۳ روز قبل ما را تهدید کردند/ داوران آنالیز کنند و بگویند کدام صحنه به سود ما بوده است؟

مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهانی ها از سه روز قبل ما را تهدید می کردند، کجای دنیا قیمت بلیت میزبان با مهمان متفاوت است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای باشگاه فوتبال پرسپولیس در نشست خبری برانکو درباره حواشی بازی با سپاهان اظهار کرد: از ۲، سه روز قبل از بازی ما را تهدید کردند. با این حال روز قبل از بازی سپاهانی‌ها مصاحبه کردند و به جای ۷۰-۳۰ فقط ۱۰ درصد از هواداران ما را به ورزشگاه راه دادند و گفتند به خاطر رعایت امنیت نمی‌توانیم بیشتر از این هواداران را به ورزشگاه راه بدهیم.

او در ادامه افزود: سپاهانی ها بلیت را گران‌تر فروختند، کجای دنیا قیمت بلیت‌های تیم میزبان با مهمان متفاوت است. و روی اسکوربورد هم لوگوی تیم ما را اشتباه گذاشته بودند.

خمارلو ادامه داد: همین بازی را داوران آنالیز کنند و بگویند در کدام صحنه داور به نفع ما عمل کرد و به سود ما سوت زد.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های خلیلی سرپرست تیم اظهار کرد: آیا خلیلی مسئول جو ورزشگاه است؟ او می‌تواند این همه تماشاگر را مدیریت کند. هواداران تیم رغیب به شجاع خلیل‌زاده از دقیقه یک تا نود فحاشی کردند.

وی در پایان تصریح کرد: من دیگر نمی‌خواهم خیلی در این مورد بحث کنم و صحبت‌هایم را انجام دادم و همه چیز را گفتم. فیلم بازی‌ها را دوباره ببینید که داور‌ها یک اوت هم به سود ما نگرفتند. بازیکنان ما برای این بازی پاداشی نگرفتند؛ و شما خودتان می‌دانید یزدانی را محروم کرده بودند، اما چطور او را بخشیدند؟


بیشتر بخوانید:

حسینی: داماش تیمی خوبی است و بازی سختی در فینال داریم

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ بهتر از سپاهان بودیم/ باید ۲ بازیکن دیگر حریف اخراج می‌شدند/ چرا داور پنجم همیشه به ضرر ما پنالتی می‌گیرد

خبیری: از پیشنهاد تراکتورسازی به برانکو اطلاعی ندارم


انتهای پیام/

اظهارات خمارلو در پایان دیدار پرسپولیس - سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.