سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران پوریان: برای فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق متاسفم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برای فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق متاسفم که با پرسپولیسی‌ها برخورد نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ایران پوریان بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره دلایل اخراجش در دیدار مقابل پرسپولیس اظهار کرد: خودم هم نفهمیدم و برای فدارسیون فوتبال و کمیته اخلاق متاسف هستم.  بازیکن ما یک مصاحبه کرد و محروم شد، اما بازیکنان  پرسپولیس  از اول هفته در کلیپ‌هایی اعلام می‌کردند که جام حذفی به ما نمی‌دهند. به هر حال اظهارات بازیکنان پرسپولیس  برای فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق حرف زشتی است اما با آنها برخورد نمی‌کنند. چطور بازیکن پرسپولیس کاری انجام می‌دهد اتفاقی رخ نمی‌دهد، اما بازیکنان سایر تیم‌ها را به راحتی محروم می‌کنند.

او ادامه داد: من کوچکترین اعتراضی نکردم و فقط گفتم که کرنر نشد و داور بازی نمی‌دانست که من کارت دارم و زمانی که بازیکن پرسپولیس گفت یک کارت زرد دارد داور برگشت و کارت قرمز داد. با چنین برخوردی و اینکه گفتم کرنر نشده است داور کارت قرمز داد.

آن صحنه در محوطه جریمه  کارت قرمز نداشت  

او درباره اینکه نمی‌خواست به بیرون از زمین بیاید، گفت: واقعا ناراحت کننده است و من به خاطر این همه هوادار که به ورزشگاه آمدند و سنگ تمام گذاشتند دست تک تکشان را می‌بوسم اما شرمنده آن‌ها شدم، البته  من نمی‌توانم درباره اخراجم صحبت نکنم چرا که  آن صحنه کارت قرمز نداشت. شما مشاهده کنید که من به طرف داور رفتم و به او گفتم که کرنر نشد و شاید صدایم بلند بود و با این حرف‌ها باید داور کارت می‌داد و اگر این اتفاق برعکس رخ می‌داد در آن صورت داور کارت زرد دوم به پرسپولیسی‌ها می‌داد. به هر حال این موضوعات کلیشه‌ای شده است.

داور  با اخراجم جو بازی را آلوده تر کرد

او درباره اینکه داور بازی در سطح این مسابقه بود، بیان کرد: من نمی‌دانم و دوست ندارم درباره اینکه داور در سطح این بازی بود یا نه صحبت کنم، اما خیلی اتفاقات رخ داد و خیلی سوت‌ها را برعکس زد. البته  درباره کارت قرمز خودم صحبت می‌کنم و خدا را شاهد می‌گیرم که فقط گفتم کرنر نبود و داور نمی‌دانست من کارت دارم و اخطار داد و رفت و حسینی بازیکن پرسپولیس به او یادآوری کرد که این کارت زرد دوم من است  و در نهایت کارت قرمز داد. به هر حال داور جو بازی را در آن صحنه ترکاند در حالی که بازی داشت آرام دنبال می‌شد.  


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/ 

اظهارات ایران پوریان در پایان دیدار پرسپولیس - سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۴:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
تقصیر زاهدی بود که دقیقه 45 اخراجش نکرد
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
و ما هم برای شما متاسفیم