سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده جبران خسارت برای کشاورزان خرمشهری

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهرگفت:۵۰ درصدِ خسارتِ کشاورزان خرمشهری برآورد اولیه و پرونده سازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد مطرودی مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با اشاره به لزوم تاییدِ پرونده‌ها و میزان خسارت در کارگروه شهرستان گفت: در گام نخست ۲۵۰ پرونده در زمینه پرداخت خسارت به کشاورزان خرمشهری تشکیل شده که ۳۵ فقره آن تایید و به استان ارسال شد.

وی افزود: آنچه کارشناسان جهاد پیش بینی کرده اند ۱۵ میلیارد تومان خسارت به اراضی، باغات، دامداری، پمپاژ و زراعت است و ۵۰۰ بهره بردار برای تشکیل پرونده باید اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهرادامه داد: به همه کشاورزان خسارت دیده، ۵ میلیون تومان تسهیلات، ۵ میلیون تومان خسارت بلاعوض برای هر هکتار پرداخت می‌شود.

مطرودی گفت:اما کسانی که اراضی خود را بیمه کرده اند در هر هکتار یک میلیون و ۸۶۰ هزار تومان نیز خسارت بیمه دریافت خواهند کرد.

وی همچنین تاکید کرد: از صد درصد برآورد اعتبار در نظر گرفته شده برای جبران خسارت‌های سیلاب در استان، تاکنون ۵۰ درصد اختصاص یافته و هیچ گونه مشکلی برای پرداخت خسارت سیلاب به کشاورزان وجود ندارد.

چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان هم با اشاره به برآورد خسارت‌های ناشی از سیل خوزستان به اراضی کشاورزی گفت: خسارت وارد شده به اراضی کشاورزی که بیمه نبوده‌اند و در سیلاب اخیر دچار آسیب شده‌اند به کشاورزان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ د

پرداخت خسارت به کشاورزان خرمشهری

برچسب ها: سیلاب ، جهاد کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.