سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چرداول خبر داد؛

برخورد قاطع با رانندگان هنجارشکن وظیفه مشترک پلیس و دادگستری

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چرداول گفت:برخورد قاطع و قانونی با رانندگان هنجارشکن خواسته دادگستری از پلیس راهنمایی و رانندگی استان است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بیگی در جلسه تعاملی با رئیس پلیس راهور انتظامی استان ایلام، بابیان اینکه برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی قانونگذار دقیقا تکالیف پلیس و دستگاه قضا را مشخص کرده است گفت: براین اساس پلیس بعنوان ضابط دستگاه قضائی مکلف به اجرای دقیق قانون است.

وی افزود: امروز مردم هم از پلیس و هم از دادگستری انتظار برخورد با ناهنجاری اجتماعی دارند که این خواسته مردم کاملا به حق و بجا می‌باشد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چرداول درخصوص مصادیق ناهنجاری‌های اجتماعی بیان کرد: هرگونه دور دور کردن، دودی کردن شیشه ها، حمل حیوانات خانگی در داخل وسایل نقلیه از قبیل سگ و گربه، استفاده از باند‌های نامتعارف صوتی و تغییر در وضعیت ظاهری و فنی وسایل نقلیه، ازجمله مواردی است که باعث ایجاد ناامنی روانی درجامعه می‌شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و موفق پلیس راهور ایلام اظهار کرد: ارزیابی ما نشان می‌دهدکارنامه پلیس در حوزه برخورد با ناهنجار‌های ترافیکی درسطح شهرستان چرداول نیز موفق بوده است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ادامه این جلسه به عملکرد موفق پلیس راهور استان در برخورد با ناهنجاری‌ها ترافیکی و تخلفات رانندگی اشاره کردو افزود: در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی بصورت دوره ای، تیم‌های ضربتی پلیس استان باهدف همکاری به شهرستان ها‌ی تابعه اعزام می‌شوند.

وی به حمایت و همکاری خوب و اثربخش دادگستری استان با پلیس راهوراشاره کرد و ادامه داد:پلیس برای به سرانجام رساندن ماموریت‌ها همواره نیازمند حمایت و پشتیبانی دادگستری می‌باشد.

انتهای پیام / غ

برخورد با رانندگان هنجار شکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.