معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام از ارائه راهکار‌هایی به منظور مقابله با افزایش خشونت در سطح شهرخبر داد.

مبارزه با افزایش خشونت در سطح استان ایلام

بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: یکی از دلایل درگیری و خشونت در سطح شهر نبود پارکینگ با شرایط مناسب جهت رفاه حال شهروندان است.

وی اضافه کرد: با توجه به تراکم مطب پزشکان و نیز بازار اصلی در هسته مرکزی شهر و متعاقب آن حضور اکثر مردم با خودروی شخصی و نبود پارکینگ مناسب به منظور پارک ماشین، درگیری‌های متعددی در این نقطه از شهر صورت می‌گیرد.

بخشنده بیان کرد: بدین منظور جهت رفاه حال شهروندان و کاهش نزاع در بین رانندگان در تلاش هستیم با همکاری دستگاه های اجرایی دیگر  این مشکل را رفع نماییم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل خشونت، فضای مجازی افسار گسیخته است که متاسفانه اکثر گروه‌های سنی به ویژه جوانان به راحتی به بسیاری از کانال ها دسترسی دارند که با الگو گرفتن از برنامه‌ها، تبلیغات منفی و منحرف کننده سبب ایجاد خشونت و درگیری در بین جوانان گردیده است که با ارائه برنامه‌هایی جهت افزایش آگاهی جوانان و نوجوانان استان در جهت رفع این موضوع تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ ن

اقداماتی به منظور کاهش خشونت در سطح استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.