سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت بیش از دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

بیش از دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۱۰ هزارو ۷۹ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی و کمک به ترویج ازدواج آسان در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: ۱۰۷۹ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب این سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در سال گذشته راهی خانه بخت شده اند.

صفری ادامه داد: به منظور کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج فرزندان ذکور تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در سال گذشته پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع کمک‌های پرداختی بابت کمک هزینه ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از یک میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی تامین شده است، افزود: به همین منظور یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان نیز از منابع داخلی این نهاد هزینه شده است.

صفری با بیان اینکه اولویت ارائه هرنوع خدمت با مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم و کم برخوردار است، ادامه داد: با همین نگاه ۴۶ درصد از خدمات ارائه شده در این سرفصل در مناطق محروم و کم برخوردار استان زنجان به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

وی با دعوت از مشارکت خیران برای تامین کمک هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره گیری #۰۲۴*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷، نصب نرم افزار‌های سکه و سنا و یا مراجعه به سایت این نهاد به آدرس www.emdad.ir زمینه ازدواج زوج‌های جوان نیازمند را فراهم کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

مشارکت خیران زنجانی برای تامین کمک هزینه ازدواج مددجویان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.