مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت :هزار و ۳۳۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته از پرداخت هزینه انشعاب برق، گاز، آب، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری برای یکبار معاف شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی مشمول دریافت برخی از خدمات عمومی به‌صورت رایگان و برای یکبار هستند.

وی افزود: در ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور پیش‌بینی‌شده است مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق، گاز، فاضلاب و گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شوند.

صفری ادامه داد: هزار و ۳۳۶ مددجوی زنجانی متقاضی دریافت انشعابات خدمات عمومی با معرفی کمیته امداد استان زنجان به دستگاه‌های مربوطه در سال گذشته، امتیاز آب، برق، گاز و فاضلاب را به‌صورت رایگان دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارائه این خدمت در بودجه سال جاری نیز پیش بینی شده است، افزود: ارائه معافیت توسط دستگاه‌های عمومی به مددجویان تحت حمایت این نهاد با معرفی رسمی و مکتوب متقاضیان دریافت این خدمات از طریق کمیته امداد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن
 

ارائه معافیت توسط دستگاه‌های عمومی به مددجویان تحت حمایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.