سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: تیم پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از سپاهان است/ فحاشی هواداران سپاهان به من خیلی سنگین بود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: به هر حال تیم پرسپولیس روی کاغذ و از لحاظ منطقی یک سر و گردن بالاتر از سپاهان است

سپهر حیدری کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: بازی‌های این ۲ تیم  بعد از قهرمانی تیم پرسپولیس در سال ۹۶ حساس‌تر شده است و شاهد کری خوانی طرفداران این ۲ تیم بایکدیگر هستیم. به هر حال با احترام به تیم داماش گیلان برنده بازی پرسپولیس و سپاهان به احتمال زیاد قهرمان جام حذفی می‌شود.

او ادامه داد: به هر حال روی کاغذ و از لحاظ منطقی تیم پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از سپاهان است و امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگر پسند از سوی ۲ تیم باشیم.

مردم اصفهان طرفدار پرسپولیس هستند 

حیدری درباره تقسیم سکو‌های ورزشگاه نقش جهان به صورت مساوی بیان کرد: به هر حال قانون ۵۰- ۵۰ باید رعایت شود و باید قبول کنیم که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و اکثر مردم اصفهان در ابتدا طرفدار پرسپولیس و بعد هوادار سپاهان هستند. تعداد تماشاگران پرسپولیس نسبت به سپاهان بیشتر است و از شهر‌های دیگر به غیر از اصفهان  برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه نقش جهان می‌روند. همچنین حق پرسپولیسی هاست که ۵۰ درصد سهمیه تماشاگران را در اختیار داشته باشند. به نظرم طرح چنین مسائلی برای این است که پرسپولیس تضعیف کنند، اما این تیم با این مسائل ضعیف نمی‌شود.

پرسپولیسی ها می خواهند کاپ قهرمانی حذفی را به ویترین خود اضافه کنند 

کارشناس فوتبال درباره برگ برنده این بازی گفت: بازیکنان پرسپولیس انگیزه بالایی دارند تا جام حذفی هم تصاحب کنند و همه سعی و تلاش خود را می‌کنند تا با کسب جام قهرمانی حذفی دبل کنند. جام حذفی در ویترین پرسپولیسی‌ها خالی بود و بعد از سال ۹۰ این تیم رنگ قهرمانی در این جام را ندیده است. به هر حال پرسپولیسی‌ها قصد دارند تا کاپ جام حذفی هم به ویترین افتخارات خود اضافه کنند.

او درباره تقابل دیدنی کی روش استنلی و علی علیپور در این بازی گفت: بله کی روش استنلی روی هوا بسیار عالی کار می‌کند، اما علیپور هم با وجود اینکه قد بلندی ندارد روی زمین و هوا خطرناک‌تر از رقیبش است.

حیدری درباره رای صادر شده علیه بیرانوند قبل از این بازی بیان کرد: سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان با وجود تهدید باشگاه پرسپولیس بازی‌های بزرگ را از دست نداد. به هر حال رای صادر شده علیه بیرانوند جنبه روانی دارد و حساسیت‌های این بازی را افزایش داده است. درست نیست که حساسیت قبل از این بازی  ایجاد شود و این موضوع تبعات خوبی ندارد و به زودی این موضوع حل می‌شود.

ارسال از کناره ها و زدن ضربه سر همه تاکنیک سپاهان است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره تیم سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما پرسپولیس  از لحاظ کیفی نسبت به این تیم اصفهانی بهتر است. ارسال از کناره‌ها برای زدن ضربات سر از سوی مهاجمان همه تاکنیک سپاهان است، اما نقطه قوت پرسپولیس هم همانند سپاهان است و همین کار زردپوشان اصفهانی را سخت می‌کند و آن‌ها تاکنیک سپاهان را به خوبی می‌بندند. علاوه بر این پرسپولیس تکنیک‌های متنوعی دارد که در مواقع ضرورت از آن‌ها استفاده می‌کند.

حیدری درباره اظهارات شجاع خلیل زاده مبنی بر فحاشی هواداران سپاهان تصریح کرد: بله فحاشی هواداران سپاهان به من خیلی سنگن‌تر بود و همین موضوع باعث افزایش انگیزه ام برابر این تیم اصفهانی می‌شد و من بهترین بازی‌های خود را مقابل آن‌ها انجام می‌دادم. به هر حال خلیل زاده بازیکن کم تجربه‌ای نیست و می‌تواند از پس این موضوع برآید.


بیشتر بخوانید:

جلسه فوق‌العاده کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی برگزار شد

تابش: منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ درباره سهمیه تماشاگران هستیم

دادخواه: سهمیه تماشاگران جام حذفی باید ۹۰ به ۱۰ باشد/ باشگاه سپاهان قصد انصراف از جام حذفی دارد


انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.