سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۷ زندانی جرائم غیر عمد سیستان وبلوچستان نیازمند ۹۵ میلیارد ریال

رئیس نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷ زندانی جرائم غیر عمد این استان برای آزادی نیازمند ۹۵ میلیارد ریال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سیدعبدالحسین سجادی رئیس نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۴۱ زندانی با ۲۵ میلیارد ریال کمک خیران آزاد شده اند که امیدواریم امسال نیز این کمک‌ها بیشتر شود.

وی بیان کرد: خیران چابهاری امسال در جشن گلریزان این شهرستان ۶۸۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تعهد کردند که در نوع خود در طول ۱۲ سال اخیر بی سابقه است.

رئیس نمایندگی ستاد دیه سیستان وبلوچستان گفت: انجام کار‌های خیر و خداپسندانه اجر و ثواب فراوانی دارد که آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده از جمله این کار‌های خیر است و امیدواریم همه قشر‌ها برای آزادی این زندانیان تلاش کنند.

وی ادامه داد: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همت خیران موجب خوشحالی خانواده‌ها و نشاط اجتماعی می‌شود.

سجادی تصریح کرد: در مجموع ۹ زندانی جرائم غیر عمد در چابهار زندانی هستند که برای آزادی آنان ۱۴ میلیارد ریال نیاز است.

رئیس نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: از مجموع زندانیان جرائم غیرعمد چابهار ۶ نفر به جرم مهریه و نفقه، ۲ نفر تصادف و یک نفر با محکومیت مالی در زندان هستند.

 مردم سیستان و بلوچستان می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت به نام ستاد دیه، با سامانه پیامکی *۷۸۰*۷۷۷۷۰۵۴# نیز پرداخت کنند.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.

انتهای پیام/ع

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.