سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان‌های عضو منطقه ۳ از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه برخوردارند

استاندار بیان کرد:مجموعه استان‌های عضو منطقه ۳ کشور هر کدام دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل، خدمات و گردشگری برخوردار هستند.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه ؛ اظهار داشت:دکتر آقامحمدی از مدیران توانمند و با تجربه نظام هستند که به صورت ویژه توسعه منطقه ۳ کشور را دنبال می‌کنند و باید از حضور ایشان به عنوان یک فرصت برای توسعه کشور استفاده کنیم.

وی افزود:تاکنون ۵ نشست با حضور استانداران منطقه ۳ کشور با دبیری استان کرمانشاه برگزار شده است. در این نشست‌ها برنامه‌های و پروژه‌های مختلف در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و زیرساخت‌ها مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرند. این طرح‌ها بعد از نهایی شدن، برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارائه می‌شوند.

بازوند بیان کرد:مجموعه استان‌های عضو منطقه ۳ کشور هر کدام دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل، خدمات و گردشگری برخوردار هستند. تلاش می‌کنیم با یک همگرایی و همدلی از مجموع این قابلیت‌ها برای توسعه متوازن و پایدار استان‌های عضو منطقه ۳ بهره بگیریم.

صبح سه شنبه ۸ خردادماه در ششمین نشست منطقه ۳ کشور که با حضور دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، استانداران استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان و روسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های عضو منطقه ۳ برگزار شد.

انتهای  پیام/ز

 



ششمین نشست منطقه ۳ کشور  در استان کرمانشاه برگزار شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.