سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به منظور شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، مراسم تجلیل در قالب چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: همه ساله جشنواره‌ای برای معرفی تعاونی‌های برتر با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون برگزار می‌شود.

توصیفیان اشاره‌ای به تعریف تعاونی‌های برتر کرد و اظهار داشت: تعاونی‌های برتر تعاونی‌هایی هستند که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی خاص هر گرایش، در رشته فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بخش‌های اقتصادی و عمومی از وضعیت نسبتاً مطلوبی نسبت به سایرین برخوردار باشند.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی تعاونی‌های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضا خانواده تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف هر ساله در کشور و استان برگزار می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله هم‌زمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان همدان همگام با سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د 

ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر آغاز شد

 

برچسب ها: وزارت کار ، تعاونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.