رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر از پرداخت یک هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان ملایر خبر داد.

بیش ازیک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا کارگر، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایرگفت: از سال گذشته تاکنون یکهزار و ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از منابع مختلفی همچون رونق تولید، اشتغال فراگیر، خوداشتغالی و اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ۲ هزار و ۴۰۷ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سامانه رصد ثبت شد.

کارگر اظهار داشت: امیدواریم با نامگذاری امسال به نام «رونق تولید» و پرداخت تسهیلات به موقع، به اشتغال تعهد شده این شهرستان در سال جاری برسیم.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان پرداخت شد که ملایر از رتبه‌های پایین استان به صدر جدول رسید.

کارگر با بیان اینکه بیشتر اشتغال‌های ایجاد شده توسط جوانان بود گفت: از این میزان اشتغال ایجاد شده در شهرستان ملایر، یکهزار و ۵۳۵ مورد مرد و ۸۷۲ مورد زن بوده اند که بیش از ۹۰ درصد اشتغال این شهرستان مربوط به جوانان است.

انتهای پیام/ج

بیش ازیک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در ملایرپرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.