با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن در استان همدان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از سه طرح همزمان تامین اجتماعی در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن، از اردیبهشت سال گذشته در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و در دو طبقه آغاز شد.

زیربنای این درمانگاه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع، و برای تکمیل این طرح بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

همزمان با این طرح، ام آر‌ای همدان با ۷ میلیارد تومان هزینه و سی تی اسکن ملایر با ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه استان همدان ظرفیت خوبی برای توسعه اشتغال دارد، از اعتبار قایل توجهی برای توسعه اشتغال در هیئت دولت خبر داد و گفت:در تبصره ۱۱۸ قانون بودجه حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد، ساخت و توسعه صنایع، بافت‌های فرسوده و مسکن با هدف اشتغالزایی اختصاص یافته است.

وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی همچنین در کارگروه اشتغال شهرستان رزن، با اشاره به رسیدگی به مشکلات تامین اجتماعی و حقوق مستمری بگیران گفت:بیش از ۱۴ درصد به حقوق مستمری بگیران در کمیته امداد و بهزیستی نسبت به سال گذشته اضافه شده است.

ربیعی با بیان اینکه ۲۳۰ میلیارد تومان هم برای توامندسازی زنان سرپرست خانوار پیش بینی شد، گفت: کمیته‌ای برای حل مشکلات و مسائل کار آفرینی تشکیل شده است.

وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات رانندگان نیز یادآور شد: همه مشکلات رانندگان از قبیل: صدور کارت سلامت و تخصیص درصد پیمانکاری رفع میشود.

در پایان این مراسم احکام بازنشستگی بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به ۴ نفر از بیمه شدگان شهرستان رزن اعطا شد.

انتهای پیام/ د

افتتاح طرح های تأمین اجتماعی با حضور وزیر تعاون در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.