سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نماز عید فطر به صورت متمرکز برگزار شود/نهاد‌های امنیتی در مقابل انتصاب‌های استان حساس باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ائمه جمعه گفت: نماز عید فطر در هر منطقه استان باید به صورت متمرکز و باشکوه برگزار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت السلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ائمه جمعه استان گفت: نماز عید فطر باید متمرکز و باشکوه برگزار شود و به بهانه اینکه برای هزینه‌های مسجد بخواهند پول جمع کنند، نباید نماز را متفرّق برگزار کنند.

حجت السلام و المسلمین عابدینی افزود: الحمدالله در قزوین موضوع نماز عید فطر در حال ساماندهی است و تلاش می‌شود تا متمرکز برگزار شود و امسال نیز این موضوع ساماندهی بهتری خواهد داشت.

وی در ادامه با انتقاد از برخی از انتصاب‌های استان عنوان کرد: یکی از افرادی که به تازگی منصوب شده است، سابقاً هر گونه جسارتی علیه رهبری، انقلاب و ارزش‌های دینی در دانشگاه امام خمینی (ره) با هدایت او انجام می‌شد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: شاید مسئولان از سوابق ایشان اطلاع ندارند، اما باید سؤال کرد که نهاد‌های امنیتی چه کار می‌کنند که چنین افرادی وارد مسئولیت‌ها می‌شوند و چگونه این افراد از فیلتر نهاد‌های امنیتی عبور کرده و مسئول شده‌اند؟! مگر ما جوان‌های سالم در این استان نداریم که مسئولیت‌ها را به آن‌ها واگذار کنید؟! این‌ها امروز مصیبت‌های استان است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: گاهی می‌بینیم مقدس مآب‌ها با مفسدترین افراد سیاسی، اخلاقی و اقتصادی یکی می‌شوند تا نقشه نماز جمعه و مسجد را نقش بر آب کنند و باید مراقب این خطرات و آسیب‌های آن باشیم.

انتهای پیام/ک

نشست ائمه جمعه استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.