مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برپایی نمایشخانه محراب و نمایشگاه عکس در مصلی‌های نماز جمعه در جذب افراد بیشتر به نماز جمعه موثر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در جلسه ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه گفت: برپایی نمایشخانه محراب و نمایشگاه عکس نماز جمعه به ویژه در شهر‌هایی که فاقد سینما و محل مناسبی برای پخش فیلم و مستند هستند، یکی از اقداماتی است که می‌تواند سبب جذب افراد بیشتری به نماز جمعه شود که این موضوع در شهر معلم کلایه اجرایی شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: برپایی میز خدمت موضوع دیگری است که هم خواسته مردم و هم مطالبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از ستاد‌های نماز جمعه است که امیدواریم در تمامی شهر‌ها عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: حضور و سخنرانی جوانان و نوجوانان و نمایندگان اقشار مختلف مردم در پیش از خطبه‌های نماز جمعه می‌تواند جمعیت بیشتری را به سمت نماز جمعه کشاند و ستاد‌های نماز جمعه باید برای تحقق آن اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خاطرنشان کرد: در صورتی که قرارگاه‌های فرهنگی در شهر‌هایی که نماز جمعه در آن برپا می‌شود، راه اندازی شود ما شاهد این خواهیم بود که اقدامات و امورات فرهنگی با تقسیم بندی و برنامه ریزی بهتری صورت می‌گیرد و امام جمعه آن شهر می‌تواند فرماندهی این اقدامات را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد نماز جمعه شهر معلم کلایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار