سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بوکان خبرداد:

سینما وحدت بوکان ظرفیت تبدیل به پردیس را ندارد

شهردار بوکان گفت: ساختمان سینما وحدت بوکان ظرفیت تبدیل به پردیس سینمایی را ندارد و بازسازی آن منتفی است.

بابک رستم پور شهردار بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  با بیان اینکه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی ساخت و بازسازی سینما ها در کشور ، بر احداث سینما ها به صورت پردیس تاکید دارد، از مخالفت این سازمان با احیای سالن ٦۰۰ نفره سینما وحدت بوکان خبرداد.

به گفته رستم پور روش دیگر بازسازی سینما وحدت، ایجاد چند سالن کوچک تر و تبدیل آن به پردیس سینمایی بود که در این حالت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز هر سالن ۱٦۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض نیز پرداخت می کرد، اما سازه ساختمان سینما بوکان ظرفیت این تغییرات را ندارد و باید تخریب شده و از نو ساخته شود ؛ این معضل در عمل بازسازی سینما وحدت را منتفی کرده است.

شهردار بوکان در پایان معاوضه ساختمان فعلی سینما وحدت با زمینی دیگر در یک محل مناسب و ایجاد یک پردیس سینمایی در آن محل را تنها راه ایجاد سینما در بوکان مطرح کرد و از تعیین تکلیف نهایی این موضوع در روز های آینده خبرداد.

سینما وحدت بوکان با زیربنای ۱۰۶٨ متر مربع، دارای ۶٨۰ صندلی بوده و بیش از ۱۷ سال است که تعطیل شده و بازسازی این سینما از مطالبات اصلی و دیرین جامعه فرهنگی شهرستان بوکان و همچنین همواره از وعده های انتخاباتی کاندیداهای ادوار مختلف شورای اسلامی این شهر بوده است.

انتهای پیام/م

سینما بوکان همچنان در بلاتکلیفی

برچسب ها: سینما ، اخبار فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.