سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشکده کسب و کار و برج علم و فناوری دانشگاه خلیج فارس ردیف اعتبار گرفت

اختصاص ۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز ایجاد دانشکده کسب و کار و برج علم و فناوری به دانشگاه خلیج فارس بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: ۲۸ میلیارد ریال برای آغاز فاز نخست دانشکده کسب و کار و برج علم و فناوری که در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اسفند ۹۷ مصوب شده بود، اختصاص یافت.

دکتر عبدالمجید مصلح  افزود: ایجاد ردیف اعتباری برای این طرح‌ها گام مهمی است، که در صورت تخصیص منابع مالی ساخت هر دو طرح در سال ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشکده کسب و کار در محل پردیس اصلی دانشگاه به وسعت ۱۰ هزار مترمربع در دو فضای آموزشی جدا، ولی در ارتباط با یکدیگر، شامل فضای آموزشی و کمک آموزشی، اداری، مرکز خدمات کامپیوتری، مجموعه کتابخانه و مراکز رفاهی ساخته می‌شود و پس از تکمیل با چهار رشته مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد و حسابداری آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس درباره اهداف ایجاد برج علم و فناوری، عنوان کرد: تجاری سازی و نوآوری نتایج تحقیقات، تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه، کمک به ایجاد و حمایت از موسسات و شرکت‌های تحقیقاتی و مهندسی نوپا، کمک به جذب سرمایه گذار خارجی، تسریع در انتقال فناوری، افزایش قدرت رقابت، رشد صنایع متکی بر دانش و ایجاد محیطی برای شناسایی و ارائه توانمندی‌های فناوری کشور (فن بازار) از اهداف این اقدام است.

انتهای پیام/ک

اختصاص ردیف اعتبار به دانشکده کسب و کار و برج علم و فناوری دانشگاه خلیج فارس

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.