سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمز گذر از شرایط تحریم، اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است

استاندار خراسان رضوی گفت: اقتصاد مردمی را باید ترویج کنیم، چرا که رمز موفقیت و گذر از شرایط تحریم اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان صنعت غذای خراسان رضوی در سالن همایش شاندیز گفت: امروز همه ما باید در مسیر ساختن یک جامعه متدین و متمکن تلاش کنیم؛ لذا ما هم به نوبه خود هر جایی بتوانیم مسیر را برای مدیران اقتصادی هموارتر خواهیم کرد.

وی  ادامه داد: در فرهنگ دینی بر روی اقتصاد توجه ویژه‌ای شده است و در مثلث اقتصاد مقاومتی از علمای دین برای ترویج این مدل استفاده می‌کنیم چرا که معتقدیم بدون کمک ائمه جمعه و علمای دین موفقیت این طرح با مشکل مواجه خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی که هنوز برخی از کارگزاران آن را باور ندارند روی پای خودمان بایستیم و در سیاست‌های بین المللی مقاومت کنیم باید با تدبیر برنامه ریزی و عمل کرده و در این راستا باید اقتصاد مردمی را ترویج کنیم چرا که رمز موفقیت و گذر از شرایط تحریم اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.

 

گردش مالی حوزه گردشگری شاندیز ۱۰۰ میلیارد تومان است

 
حسن حسینی فرماندار طرقبه و شاندیز هم در این جلسه گفت: سالیانه گردش مالی حوزه گردشگری شاندیز ۱۰۰ میلیارد تومان، حوزه اصناف نزدیک ۱،۷۰۰ میلیارد تومان و در بخش کشاورزی نزدیک ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: ۷۰ هزار نفر در شاندیز زندگی می‌کنند و با کمک استاندار، شاندیز باید در توسعه اقتصادی به یک الگو تبدیل شود، این در حالی است که در حال حاضر هم در روستا‌ها کار را با کمک معین اقتصادی شروع کرده‌ایم.
 
انتهای پیام //ف . ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.