فرماندار طرقبه شاندیز گفت: انتهای بولوار مجیدیه به‌ سمت شاندیز مربوط به طرقبه شاندیز است و در اختیارات شهرداری مشهد محسوب نمی‌شود.

انتهای بولوار مجیدیه مشهد جزو  طرقبه شاندیز استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز امروز گفت: طبق قانون تقسیمات کشوری، در واقع این مسیر، مرز بین مشهد با طرقبه شاندیز است.

 وی ادامه داد: از آنجا که عملیات اجرایی بزرگراه مشهد - چناران در حال اجراست، آسفالت یا تعریض مسیر انتهای بولوار مجیدیه با عملیات پروژه بزرگراه مغایرت خواهد داشت.

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: برای این مسیر، جاده‌ای تعریف نشده است که بخواهیم آن را آسفالت کنیم و در واقع این مسیر، جاده‌ای خاکی و روستایی است.

حسینی افزود: از‌طرفی با‌توجه به ورود میلیونی گردشگر به طرقبه شاندیز، راه و شهرسازی اعلام کرده هرقدر مسیر‌های دسترسی به این شهرستان را توسعه دهیم، برای پذیرایی از مسافران دچار مشکل خواهیم شد.

وی ادامه داد: در بزرگراه مشهد-چناران هم ٢مسیر به جاده شاندیز تعریف شده که یکی از آن‌ها از سمت فرمانیه است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

انتهای بولوار مجیدیه مرز بین مشهد با طرقبه شاندیز است.

برچسب ها: شهرداری ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
با سلام . خیلی راحت و با کمترین هزینه میتوانند از جاده شاندیز بعد از موجهای خروشان و از مسیر روستای دخت بید و کلاته عبدل به طرقبه مسیر جدید بدهند که این مسیر میتواند از هر جای جاده طرقبه ( از امام رضای 17 یا کنار هتل مشهد طرقبه یا حتی شهرک فرهنگیان ) سر در آورد و مشکل گره کور دو راهی طرقبه شاندیز حل شود ولی چرا دنبال بلوار طبیعت ( ارتفاعات هفت تیر و هاشمیه و ..... ) هستند الله اعلم . روی نقشه توجه بفرمایید تا اختلاف فاحش طول مسیر و صعب العبور بودن و هزینه را دریابید. والسلام . ممنون