سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری ۳۰ درصدی ادارات کهگیلویه و بویراحمد جهت مناسب سازی معابر برای معلولان

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری ۳۰ درصدی دستگاه‌ها و ادارات استان در جهت مناسب سازی معابر برای معلولان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،آیت‌الله افشار مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه برخی کارکنان بهزیستی برای ارائه خدمات معمول به جامعه معمولان موضوع را به برخی نامزد‌های احتمالی و نمایندگان مجلس با هدف کسب رای در دوم اسفندماه امسال برای نامزد مورد نظر سوق دهند، پذیرفتنی نیست و با این کارمند برخورد می‌شود.

وی گفت:۱۸ هزار خانوار با جمعیتی افزون بر ۳۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۴۹ نفر معلول و بیش از ۱۶ هزار نفر خانواده‌های بی سرپرست و سایر موارد است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیگر هیچ معلول پشت نوبتی نداریم، توضیح داد: ۹ هزار خانوار تحت پوشش و حمایت سازمان بهزیستی در استان بودند که در مدت یکسال این تعداد به ۱۸ هزار خانوار رسید.

افشار مهر با اشاره به اینکه سال گذشته برای ۳۳۴ نفر اشتغال زایی ایجاد شد،گفت: ۲۶۰ روستا مهد و ۸۰ مهدکودک شهری در این استان فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت مناسب سازی اماکن عمومی و معابر شهر‌های استان گفت: در این خصوص جایگاه مطلوبی نداریم و تنها در شهر‌های یاسوج، دهدشت و گچساران یک سری کار‌ها صورت گرفت.

افشار مهر افزود: امیدواریم شهرداری‌ها همکاری لازم را برای مناسب سازی اماکن عمومی، پارک ها، مراکز خرید و وسایل نقلیه عمومی را جهت رفاه و آسایش حال معلولان داشته باشند.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای مناسب سازی از بهزیستی نمره می‌گیرند که تا کنون تنها ۳۰ درصد با ما همکاری داشتند.

انتهای پیام/پ

همکاری  ۳۰ درصدی ادارات استان جهت مناسب سازی معابر برای معلولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.