سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰۰ کیلو گوشت فاسد و پلمب کبابی های متخلف

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف ۱۰۰ کیلو گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته در گشت های بازرسی ایام رماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای گشت مشترک تعزیرات حکومتی کرمانشاه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در اجرای طرح ویژه نظارتی ضیافت در سطح بازار و اعزام گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت و دامپزشکی به کنترل و نظارت روزانه از دو واحد قنادی و کبابی بازرسی شد.

وی بیان کرد: بازرسان ۱۰۰ کیلو گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته که بطرز ماهرانه‌ای در زیر گوشت‌های تازه جا سازی شده بود کشف کردند که سریعا ضمن تشکیل پرونده گوشت‌های فاسد معدوم شد و مغازه تا رسیدگی به پرونده پلمب گردید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در اجرای طرح ویژه نظارتی ضیافت در سطح بازار گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت از تعداد ۵ واحد صنفی قنادی، زولبیا و بامیه، کبابی، حلیم و میوه فروشی بازدید به عمل آوردند و با توجه به قیمت‌های اعلام شده و فاکتور‌های خرید برای سه واحد پرونده تخلفاتی عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، گرانفروشی تشکیل که پس از کار کارشناسی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌گردد.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای طرح ویژه نظارتی ضیافت در سطح بازار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمدحاجیپور
۱۸:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام.لطفا.سفتو.ست‌سخت.بیگری.کنید.از.بازرسی.و۱۱۰مخواهم.خواهشا.به‌این.راحتی.ولشون.نکنید.نظارید.مارا.مریض.کند.سلامتی.ماسلامتیشماست.