سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اداره زندان‌های استان ایلام:

جشن حمایت و نسیم مهر در استان ایلام برگزار می‌گردد

مدیر کل اداره زندان‌های استان ایلام از برگزاری جشن حمایت و نسیم مهر در استان ایلام خبر داد.

کشوری مدیر کل اداره زندان‌های استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: به منظور توجه بیشتر عموم مردم به مشکلات خانواده‌های نیازمند زندانیان و لزوم حمایت همه جانبه از این قشر آسیب پذیر و همچنین بهبود وضعیت زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در نظر داریم جشنی با عنوان حمایت و نسیم مهر را در سطح استان برگزار نماییم.

وی اضافه کرد: این جشن در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن بنیاد حفظ آثار واقع در میدان دفاع مقدس برگزار می‌گردد.

کشوری ادامه داد: از همه آحاد مردم، نهاد‌های دولتی و غیردولتی و به‌خصوص نیکوکاران و خیرین استانی دعوت می‌شود که با حضور در جشن حمایت و نسیم مهر در امر پسندیده یاری خانواده‌های زندانیان سهیم باشند.

وی بیان کرد: هدف از جمع‌آوری کمک‌های مردمی، بیشتر در حوزه فرهنگ‌سازی است که بتوانیم مردم را بیشتر با وضعیت زندانیان و خانواده‌های آنان آشنا کنیم.

مدیر کل اداره زندان‌های استان ایلام اظهار کرد:وقتی افراد به زندان می‌افتند، خانواده‌های آنان دچار آسیب‌های شدیدی می‌شوند و باید مردم با این موضوع آشنایی پیدا کنند که دید و نگاهی که به زندانی و خانواده‌های زندانیان دارند تغییر کند و باید گفت که کمک به خانواده زندانیان نجات جامعه بوده و می‌توان با کمک به خانواده زندانیان جامعه را از بسیاری انحرافات اجتماعی دور کرد.

انتهای پیام/ د

 برگزاری جشن حمایت و نسیم مهر در استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.