سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلیه سازمان‌ها، اقلام و ملزومات موردنیاز خود را بومی تهیه نمایند

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت : به منظور رونق تولید و حمایت از کالا‌های تولیدی استان، کلیه سازمان‌ها، اقلام و ملزومات موردنیاز خود را از تولیدکنندگان بومی تهیه نمایند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه ضمن بیان اهمیت این موضوع که یکی از مؤثرترین راه‌های رونق تولید و حمایت از کالا‌های تولیدی استان، استفاده ارگان‌های استانی از محصولات تولیدکنندگان بومی است گفت : بهتر است سازمان‌ها، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی، خرید‌های خود را به سمت محصولات تولیدی بومی استان هدایت نمایند.

وی گفت : به‌زودی اولین نمایشگاه رونق تولید در استان برگزار خواهد شد و در آن تولیدکنندگان بومی فرصت معرفی محصولات تولیدی خود را به عموم مردم و همچنین کلیه نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی خواهند داشت.

دارابی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه باید به‌گونه‌ای باشد که جامعه خاص را مورد هدف قراردادِ، به نحوی که بعضی محصولات تولیدی به دست مشتریان خود برسد.

اولین جلسه رونق تولید و حمایت از تولیدکننده‌ها با حضور دارابی؛ رییس سازمان صمت استان، کیوان کاشفی؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه، ساسانی؛ رییس اتاق اصناف، عزیزی؛ مدیرکل تعاون، مار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی تشکیل شد .

 

 

انتهای پیام/د

رونق تولید و حمایت از کالا‌های تولیدی استان

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.