معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه گفت : بیش از ۱۲ هزار بار تلفن ۱۲۴؛ در سال گذشته به صدا درآمده است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه گفت : در سال ۹۷ همشهریان محترم بیش از ۱۲ هزار بار با تلفن ۱۲۴ تماس برقرار کرده و تخلفات صنفی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و ... را گزارش داده اند.

وی گفت : از این تعداد گزارش‌های مردمی؛ تعداد ۵۷۹۲ مورد قابل بررسی بوده و همه آن‌ها مورد بازرسی قرارگرفته اند و در نهایت تعداد ۲۲۲۵ مورد متخلف شناخته شده و منجر به تشکیل پرونده تخلفاتی شده است.

بیگلری در ادامه اظهار داشت: تعداد ۴۲۳ مورد شکایت در محل ستاد خبری سازمان منجر به رضایت شاکی شده است .

وی در ادمه تاکید کرد: برای تعداد ۷۵۶ مورد از شکایت‌های دریافتی که نیاز به کار کارشناسی داشته، با اتحادیه‌های مربوطه و نهاد‌های مربوطه و ذیربط در خصوص کارشناسی آن‌ها مکاتبه شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پایان یادآور شد: بیش از ۵ هزار نسخه تراکت ۱۲۴ جهت اطلاع رسانی و معرفی تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان چاپ و در معرض دید عموم قرار گرفته است .

 

 

انتهای پیام/د

تخلفات صنفی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب گزارش شد

 

برچسب ها: صنعت ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.