سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیاد متخلف در دام محیط بانان تفرش

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفرش از کشف و ضبط پانزده قطعه ماهی و ادوات ماهیگیری در تفرش خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی خسروان، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفرش از کشف و ضبط پانزده قطعه ماهی و ادوات ماهیگیری شامل تور، تیوپ بادی و ... از صیاد متخلف خبر داد.

وی با بیان اینکه پیرو پایش های مستمر که از ابتدای فصل تخم ریزی آبزیان در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تفرش قرار گرفت گفت: محیطبانان این شهرستان در جمعه گذشته حین پایش حاشیه رودخانه قره چای متوجه دامگاه صیادان شدند و پس از اجرای کمین که از طلوع آفتاب اجرا گردید، صیاد متخلف را در حین تخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده و اخذ ضرر و زیان وارده به دادگستری تفرش معرفی نمودند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفرش افزود: قاضی محترم پرونده پس از استماع شکایت اداره حفاظت محیط زیست و اعترافات صیاد متخلف کلیه ادوات مکشوفه را به نفع اداره حفاظت محیط زیست ضبط نمود.

خسروان در پایان گفت: بر اساس قوانین و مقررات، با توجه به فصل تخم‌ریزی ماهیان، صید آنها ممنوع است و تمامی زیستگاهای آبی در حوزه شهرستان، توسط یگان حفاظت محیط زیست تفرش بصورت مستمر مورد پایش قرار می گیرد و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ر

کشف و ضبط پانزده قطعه ماهی و ادوات ماهیگیری از صیاد متخلف در تفرش

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.