سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال گذشته اتفاق افتاد؛

صادرات کالا از گمرک استان زنجان ۴۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت:صادرات کالا از گمرک استان زنجان ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی صادرات کالا از گمرک استان زنجان بودیم.

احمدی افزود: رقم ثبت شده برای صادرات گمرک استان در سال گذشته برابر با ۴۶۱ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۶۰ دلار بوده و این در حالی است که صادراتی برابر با ۳۲۹ میلیون و ۷۰۲ هزار دلار در سال ۹۶ به ثبت رسیده بود.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی وزن کالا‌های صادراتی از گمرک استان، ادامه داد: وزن کالا‌های صادراتی در سال گذشته به بیش از ۱۸۴ میلیون کیلوگرم رسیده است.

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: شمش روی، شمش سرب، شمش آلومینیوم، ترانسفورماتور و قطعات، کابل، کاغذ کرافت، کاغذ تفلوتینگ، کاهی و تیشو، پلیمر پروپلین، پلیمر اتیلین، پلی‌اتیلین، محصولات فولادی، مویز، کشمش و محصولات لبنی ۱۰ نوع کالای با ارزش صادراتی بالای استان زنجان هستند.

احمدی کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی از گمرک زنجان را ۴۷ کشور اعلام کرد و افزود: ترکیه، عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، هند، چین، ویتنام، پاکستان، ترکمنستان، ایتالیا، عمان، اندونزی، جمهوری‌آدربایجان، قطر، سوریه، تایلند، انگلستان، روسیه و ... کشور‌های مقصد به ترتیب ارزش صادراتی هستند.
 
انتهای پیام/ن
 

افزایش صادرات زنجان در سال گذشته

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.