سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمه دوم تیرماه حجاج کردستانی عازم سرزمین وحی می‌شوند

مدیر حج و زیارت کردستان از اعزام ۲ هزار و ۱۵ زائر کردستانی به مناسک حج تمتع در سال جاری خبر داد و گفت: حجاج کردستانی در قالب پنج کاروان از نیمه دوم تیر ماه امسال به سفر معنوی حج اعزام خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، هاشم ناظمی‌جلال از اعزام ۲ هزار و ۱۵ زائر کردستانی به مناسک حج تمتع در سال جاری خبر دادو گفت: ۷۰۵ نفر از این زائران از شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در قالب پنج کاروان مدینه بعد در نیمه دوم تیر ماه امسال به سفر معنوی حج اعزام خواهد شد.

وی افزود: ۵۳ درصد از ۷۰۵ نفر حجاج اعزام شده از سه شهرستان یاد شده مرد و ۴۷ درصد نیز زائران زن هستند.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائر ایرانی به سفر معنوی حج اعزام می‌شود، اضافه کرد: سهم استان کردستان از این تعداد، ۲ هزار و ۱۵ نفر است که تمام کاروان‌ها مدینه بعد هستند.

وی با بیان اینکه زائران حدود یک ماه در مدینه و مکه حضور خواهند داشت، یادآور شد: جلسات آموزشی برای آشنایی زائرین با مناسک حج انجام گرفته است.

مدیر حج و زیارت کردستان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: انتظار از حجاج این است که تا حدامکان خرید خود را از داخل انجام دهند تا از تولید داخلی حمایت شود.

وی تاکید کرد: ایستگاه پروازی زائران کردستانی، فرودگاه همدان است.

انتهای پیام/م

زائران کردستانی عازم حج تمتع می‌شوند

برچسب ها: مناسبت های مذهبی ، حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.