سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کارت شناسایی برای حافظان و قاریان همدانی / حافظان و قاریان رتبه بندی می‌شوند

مدیر مؤسسه قرآنی ندای ترنم ملکوت همدان از صدور کارت شناسایی برای حافظان و قاریان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم جهان‌آرا، مدیر مؤسسه قرآنی ندای ترنم ملکوت همدان بیان کرد: این مؤسسه یکی از موقوفات مرحوم همراهیان است که در سال ۹۱ فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی این مجموعه را خواهران تشکیل می‌دهند، افزود: همه روزه مراسم جزء خوانی قرآن کریم از ساعت ۱۰ ا تا ۱۲ در محل مؤسسه برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی ندای ترنم ملکوت همدان با بیان اینکه این مجموعه به شکل ویژه دارای مرکز حفظ مجازی قرآن کریم است، گفت: مرکز حفظ مجازی قرآن کریم مؤسسه با ۲۵۰ عضو از ۴ سال گذشته به شکل رسمی فعالیت خود را با حضور ۳ مربی آغاز کرده است.

جهان آرا با بیان اینکه کارکنان و مربیان این مجموعه همگی تحصیل کرده و دارای مدارک بالای دانشگاهی هستند، گفت: در طول سال همواره کلاس‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید سطح ۱ و ۲، تفسیر، حفظ، مفاهیم و نهج‌البلاغه در این مجموعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات این مجموعه برگزاری مهد‌های قرآن ویژه خردسالان است که هر سال طبق مقررات و آئین نامه وزارت آموزش و پرورش همزمان با آغاز سال تحصیلی مهد‌های قرآن نیز در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/ب

مهد‌های قرآن ویژه خردسالان در همدان برگزار می‌شود

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.