رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این استان در سامانه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت نام کرده اند.

۳۳ هزار همدانی در آزمون سراسری حفظ  قرآن ثبت نام کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجتبی جمالی ،رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۱۰ بهمن‌ ماه تمدید شد.

وی اظهار داشت: ثبت نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۰ دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده و تا ۱۰ بهمن‌ ماه ادامه دارد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان ابراز کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم ثبت نام کرده‌اند اضافه کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی آموزش و پرورش از این تعداد، ۳۰ هزار ثبت نامی متعلق به دانش‌آموزان است.

جمالی با بیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود خاطرنشان کرد: طبق آخرین برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفند‌ ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون رشته‌های الکترونیکی یکم و دوم اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های کتبی ۹ اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی از ۱۱ اسفند لغایت ۱۶ اسفند و آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از، ۱۸ اسفند تا ۲۳ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

ثبت نام همدانی ها در سامانه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.