دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت:چهارمین جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی در استان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی درهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، افشین وهابیان، دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان بیان کرد:چهارمین جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی استان همدان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۲ بخش برادران و خواهران ویژه کارکنان، پرسنل و خانواده‌های آنها و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در 2 گروه سنی بالا و پایین ۱۸ سال برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان عنوان کرد: چهارمین جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، خوشنویسی، تحقیق و پژوهش، نقاشی، اذان و دل نوشته برگزار خواهد شد.

وهابیان با بیان اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی این جشنواره تا ۹ آبان ماه است گفت: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل این جشنواره، ۸۰ نفر در مسابقات استانی شرکت داشته و ۱۱ نفر به مسابقات کشوری راه یافتند بیان کرد: این دور از مسابقات در مرحله شهرستانی در ۱۴ و ۱۵ آبان ماه و مرحله استانی در ۲۴ همین ماه برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان اظهار داشت: در سومین دوره مسابقات قرآن و عترت، ۱۱ نفر از استان به مسابقات کشوری راه یافتند که از این تعداد آقای اکبر احمدوند عضوی از خانواده معلولین این مجموعه توانست رتبه سوم کشوری اذان و خانم هما خانجانی رتبه سوم قرائت را کسب کند.

وهابیان با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور که متولی اصلی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام است گفت: تا کنون 3 دوره از این مسابقات برگزار شده است که ۱۳ آبان ماه زمان برگزاری رقابت انتخابی برای معرفی نمایندگان کشورمان در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام است.

وی گفت: نفرات برتر در این مسابقه به مسابقات قرآن مالزی اعزام خواهند شد در این بین آقای روح الله صفری طلبه روشندل حافظ به عنوان نماینده استان همدان در این رقابت انتخابی حضور خواهد داشت.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان همدان از اجرای طرح ملی حفظ قرآن «مشكوه» خبر داد و عنوان کرد: این طرح به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با همکاری سازمان بهزیستی کشور ویژه معلولان و نابینایان برگزار می‌شود.

وهابیان افزود: برخورداری مخاطبان طرح از سطح روخوانی و روان‌خوانی مطلوب در این طرح الزامی و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸۲ و ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: شرکت در این طرح رایگان می‌باشد و مهلت ثبت نام تا پایان آبان ماه ۱۳۹۷ و از طريق پایگاه اطلاع رسانی WWW.ISqa.ir است.

انتهای پیام/ب

جشنواره قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی در همدان برگزار می شود

برچسب ها: تفسیر قرآن ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.