سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاغذ به اندازه کافی برای امتحانات خردادماه خریداری شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کاغذ به اندازه کافی برای امتحانات خردادماه خریداری شده است، گفت: مدیران مدرسه در این خصوص از دانش‌آموزان وجه نقدی نگیرند .

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز امتحانات دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش استان از اول خردادماه خبر داد.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان براساس مقاطع مختلف تحصیلی تا 25 خردادماه ادامه دارد، گفت : مدارس مقاطع ابتدایی تا 31 اردیبهشت‌ماه دایر است و امتحانات این مقطع تحصیلی از یکم تا 13 خرداماه به طول می‌انجامد.

وی اقدام مدیران مدرسه‌‌هایی در خصوص گرفتن وجه نقد از دانش‌آموزان با توجه به گران شدن کاغذ برای برگزاری امتحانات را خلاف قانون اعلام کرد و افزود: تاکنون مستقیما گزارشی در این خصوص به اداره‌ ارسال نشده اگر این مورد اتفاق افتاده لطفا اطلاع دهید.

یزدان‌پناه گفت: این کار خلاف قانون بخش‌نامه مقررات است، مدیران مدرسه از دانش‌آموزان وجه نقدی برای تهیه کاغذ امتحانی نگیرند.

یزدان‌پناه شایعات منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر کمبود کاغذ امتحانی به دلیل افزایش قیمت و عدم برگزاری امتحانات نهایی در مدارس استان را کذب خواند و افزود: کاغذ به اندازه کافی برای امتحانات خردادماه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تمامی شرایط برای برگزاری امتحانات خردادماه مهیا است، تصریح کرد: مدیران مدارسی که نیاز به کاغذ دارند، طی یکی‌دو روز آینده به واحد پشتیبانی و خدمات اداره‌کل آموزش و پرورش مراجعه کنند تا کاغذ به اندازه کافی در اختیار آن‌ها قرار گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز امتحانات دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.