سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: اعمال تعرفه‌های تجاری بیش از هر توافق سنتی به آمریکا سود می‌رساند!

رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مجددا به موضوع اعمال تعرفه‌های تجاری پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیامی توئیتری مجددا به موضوع اعمال تعرفه‌های تجاری پرداخت.

وی در پیام توئیتری خود نوشت تعرفه‌ها در مقایسه با یک توافق عالی سنتی، ثروت بیشتری نصیب آمریکا می‌کند. همچنین این ثروت آسان‌تر و سریع‌تر به حساب آمریکا واریز می‌شود. کشاورزان ما نیز عملکرد بهتر و سریع‌تری خواهند داشت و حتی می‌توانیم به کشور‌های گرسنه نیز کمک کنیم. می‌توانیم درباره برخی از محصولات معافیت‌هایی اعمال کنیم یا شاید هم به منابع جدید رجوع کنیم. اگر ما ۱۵ میلیارد دلار محصولات کشاورزی از کشاورزان خود خریداری کرده بودیم که بسیار از خرید کنونی چین بیشتر است اکنون بیش از ۸۵ میلیارد دلار اضافی برای زیرساخت‌های سلامت و بخش‌های دیگر خود داشتیم. رشد اقتصاد چین در آینده به شدت کند خواهد شد و همزمان ما به طور خودکار رشدی سریع‌تر را تجربه خواهیم کرد.

پس از زیاده خواهی آمریکا و به شکست انجامیدن مذاکرات تجاری واشنگتن و پکن، ترامپ دستور افزایش تعرفه گمرکی بر کالا‌های وارداتی از چین به ارزش ۳۲۵ میلیارد دلار را اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، چین ، اقتصاد جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ
رضا
۱۱:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا کی و تا چه زمانی میتوانی از جیب بخوری و ژست بگیری که......آمارهای رسمی کشور خودت بطور رسمی اعللام کرده اند که چندین هزار دلار ضرر کرده ای و به خاطر همین جزء معاف شدگان از مالیات قرار گرفته ای تا کی میفروشی و میخوری و میخورانی تا بگویند هنوز نفسهای اقتصادی ات به شماره نیفتاده؟؟ هان؟! لازم هم نیست که اینهمه ژست سیاسی بگیری دیگر حنایت نه تنها برای جهان بین الملل بلکه در خود آمریکا هم رنگ باخته.......