سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیرین در مناطق محروم ۴ مدرسه می‌سازند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از امضای تفاهم‌نامه ساخت ۴ مدرسه خیرساز روستایی در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از امضای تفاهم‌نامه ساخت ۴ مدرسه خیرساز روستایی در مناطق محروم استان خبر داد.

 مجید یزدان‌پناه، گفت:این مدارس شامل ۳ مدرسه دو کلاسه و یک مدرسه سه کلاسه می‌شود که با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می‌گردد.

وی بیان کرد : پیشرفت هر جامعه در گرو پیشرفت فرهنگی و ارتقا دانش افراد  آن جامعه است و بی شک با همت خیرین ساخت این مدارس در روستاهای محروم می تواند زمینه ساز رشد  نسل های آینده استان و کشور باشد که در نوع خود گامی به سوی توسعه فرهنگی کشور محسوب می شود.

یزدان پناه  گفت:خوشبختانه خیرین استان کرمانشاه در زمینه ساخت مدرسه تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارند و حضوری فعال در بخش های مختلف دارند و نقش بسزایی در تسهیل آموزش کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ایفا  می کنند.

مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه   مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی مدارس استان و خیر مدرسه‌ساز حاج امیر شایان محمودی، تفاهم‌نامه‌ی ساخت ۴ مدرسه در مناطق محروم روستایی استان کرمانشاه را امضا کردند.

انتهای  پیام/ز

 

ساخت ۴ مدرسه در مناطق محروم روستایی استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.