مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ایمن سازی فیزیکی ۲۵۰ مدرسه در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ایمن سازی فیزیکی ۲۵۰ مدرسه در استان خبر داد و گفت : این طرح در ۸۰ درصد مدارس هدف اجرا شده است.

وی گفت : بر اساس برنامه تعیین شده جهت ایمن سازی فیزیکی مقرر شده تعداد ۲۵۰ مدرسه در سطح استان ایمن سازی فیزیکی شوند که ۸۰ درصد آن انجام و در سال جاری نیز در سه مدرسه طرح مذکور اجرا شده است.

وی گفت: همچنین بحث نمایان سازی و نصب تابلو‌های ایمنی در مدارس حاشیه راه‌ها از ابتدا طرح مذکور تاکنون در ۱۶۳ مدرسه اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی جهت مدارس حاشیه راه‌های مواصلاتی استان به صورت اجرای نمایش در قالب برنامه‌های ایمنی در ۳۵ مدرسه با همکاری گروه‌های آموزشی در سطح مدارس انجام شد.

وی درباره اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی و حمل و نقل افزود: از ابتدای سال اجرای برنامه ایمنی و آموزش در مدارس، اجرای طرح ایمن سازی راکبین موتورسیکلت و توزیع کلاه ایمنی میان آنها، نمایان سازی و نصب تابلو‌های ایمنی در مدارس حاشیه راه‌ها و اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

کرمی همچنین به پخش تیزر‌های آموزشی از صدا و سیما، ارسال پیامک‌های ایمنی به فعالان حوزه حمل و نقل، نصب بنر‌های ایمنی در سطح راه‌ها و پایانه‌های حمل و نقلی استان، تهیه و توزیع و نصب برچسب‌های نمایان سازی ادوات کشاورزی، برگزاری کلاس آموزشی رانندگان وانت بار، استفاده از ناوگان عمومی توسط مدیران راهداری، برگزاری جلسات ایمنی با سایر ارگان‌های مربوطه، انجام بازدید‌های دروازه‌ای و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طرح ایمن سازی راکبین موتور سیکلت در شهرستان‌های قصرشیرین، صحنه، گیلانغرب، بیستون، سنقر، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور با توزیع ۳۵۰ عدد کلاه ایمنی برای راکبان و نصب برچسب‌های شبرنگ مناسب جهت نمایان سازی موتور سیکلت‌های سطح شهر انجام شد .

 

 

انتهای پیام/د

ایمن سازی فیزیکی در ۸۰ درصد مدارس هدف اجرا شده است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.