مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مجموع اعتبار پیشنهادی برای اجرای پروژه‌های آسیب دیده از سیل را بیش از ۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در اثر وقوع سیل در فروردین امسال ۴۴ نقطه در حوزه راه‌های اصلی و فرعی غیر شریانی و راه‌های روستایی دچار لغزش و ریزش و رانش شده‌اند که جسم و رویه راه آن‌ها تخریب شده است.

وی درباره فهرست پروژه‌های آسیب دیده از سیل طرح روکش آسفالت و ایمن سازی راه‌های اصلی گفت : در این میان ۲۱۰ کیلومتر آسفالت گرم و به همین اندازه لکه گیری در مناطق روانسر، جوانرود، کرمانشاه، ثلاث باباجانی، پاوه، دالاهو، صحنه، سرپل ذهاب، هرسین، قصرشیرین، سنقر، گیلانغرب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعتبار پیشنهادی برای اجرای عملیات مذکور را ۴۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی همچنین درباره فهرست پروژه‌های آسیب دیده از سیل طرح روکش آسفالت و ایمن سازی راه‌های اصلی و فرعی و غیر شریانی گفت: در این میان نیز ۱۸۳ کیلومتر آسفالت گرم، ۲۰۹ کیلومتر لکه گیری، ۶۴ کیلومتر ماسه آسفالت، ۱۲ کیلومتر بازیافت و ۱۸۲ کیلومتر درزگیری انجام شده است.

کرمی میزان اعتبار پیشنهادی برای اجرای عملیات روکش تقویتی و حفاظتی در پروژه‌های مذکور را ۵۶ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: این پروژه‌ها در محور‌های سنقر، کرمانشاه، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و هرسین در دست اجرا است .

 

 

انتهای پیام/د

در حوزه راه‌های اصلی و فرعی غیر شریانی و راه‌های روستایی دچار لغزش و ریزش و رانش شده‌اند

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.