سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشت‌های کنترل و پایش بازار در خاش فعال شدند

گشت‌های نظارت، کنترل و پایش بازار در ایام ماه مبارک رمضان درخاش با هدف برخورد با متخلفان صنفی فعال شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اظهار داشت: گشت‌های کنترل، نظارت و پایش بازار شهرستان با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، ادارات و نهاد‌های دخیل با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم در ماه مبارک رمضان راه اندازی شد.

مهدی اسماعیلی افزود: تمام تلاش ما بر این است که در این ایام مردم با مشکلات معیشتی مواجه نشوند.

رئیس مرکز بهداشت خاش نیز گفت: از روز‌های قبل تیم‌های بهداشت محیط این شهرستان با هدف بررسی مشکلات و معضلات بهداشتی نظارت خود را بر عملکرد واحد‌های صنفی و خدماتی آغاز کرده اند.

علی نقی زاده بیان کرد: با توجه به فعالیت‌های ویژه این ماه از جمله توزیع نذورات و غذا، تهیه و فروش زولبیا، بامیه، انواع شیرینی سنتی، آش، حلیم و نیز برگزاری مجالس افطاری طرح تشدید سلامت رمضان در شهرستان خاش در حال اجراست.

وی ادامه داد: به منظور حفظ و ارتقاء سلامت روزه داران و رعایت ضوابط بهداشتی از جمله بهداشت فردی، محیطی و مواد غذایی در این مکان‌ها توسط بازرسان سلامت محیط با بکارگیری تجهیزات بازرسی کنترل می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت خاش از شهروندان خواست که در هنگام خرید مواد غذایی به مجوز‌های بهداشتی توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن ۱۹۰ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ

گشت‌های کنترل و پایش بازار در خاش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.