مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اجرای ۵۰ ویژه برنامه قرآنی در سراسر این استان تدارک و آماده شده است.

برنامه قرآنی ویژه رمضان در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام محسن مومنی مقدم با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد، نشست‌های تفسیر قرآنی با حضور مبلغان اعزامی و همایش‌های مختلف قرآنی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این ماه مبارک در استان است.

وی افزود: ۵۰ ملبغ برای پوشش برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان از قم به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: این روحانیان مبلغ با هزینه واقفان خیر اندیش با هدف برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به سئوالات دینی و مسائل روز مردم و نیز جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، تبلیغ فرهنگ وقف، ترویج سیره و زندگی اسلامی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: سخنرانی، ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن، مراسم شب‌های قدر، اطعام روزه داران در سحر و افطار و مشاوره‌های شرعی و ترویج فرهنگ وقف از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این ایام است.

مومنی مقدم گفت: نشر و ترویج فرهنگ حیات بخش قرآن و بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی و جذب نوجوانان و جوانان به محافل دینی از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/گ

برنامه قرآنی ویژه رمضان در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار