مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا با کیفیت مطلوب ویژه ماه مبارک رمضان در این استان در حال انجام است.

توزیع کالا‌های اساسی ماه رمضان درسیستان و بلوچستان درحال انجام استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیامک سرابندی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان کالا‌های ضروری مردم سیستان و بلوچستان به اندازه کافی در انبار‌ها ذخیره شده و مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود برای ورود به این ماه پر خیر و برکت را نداشته باشند.

وی افزود: توزیع هزار و ۴۲ تن برنج هندی کد ۱۱۲۱، ۶۹۴ تن شکر و ۵۷ تن مرغ منجمد از اول هفته جاری در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: قیمت کالا‌های ویژه ماه مبارک رمضان برای مصرف کننده مرغ منجمد کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر کیلویی سه هزار و ۶۰۰ تومان و برنج کیلویی هفت هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: سالانه در استقبال از ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو اقلام اساسی پرمصرف خانوار‌ها با قیمت مصوب به منظور تنظیم بازار و رفاه مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

سرابندی گفت: این طرح با هدف کنترل، تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، جلوگیری از کمبود و تنش‌های ناشی از افزایش قیمت‌ها اقلام اساسی و پرمصرف اجرایی شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تعاونی شهر اقلام مورد نیاز خود را خرید کنند.

انتهای پیام/ع

توزیع کالا‌های  ماه رمضان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیبک
۱۸:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
کدوم نظارت.هرقیمتی که دلشون می خوادمیزارند.
آخرین اخبار