سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور مسلح در دشتستان در دام پلیس افتاد

فرد سابقه داری که پس از آزادی از زندان با استفاده از سلاح دست به شرارت و تهدید شهروندان در دشتستان می‌زد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی اطلاع از اینکه شرور سابقه داری پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه، شاکیان و بزه دیدگان قبلی خود را آزار و اذیت می‌کند، دستگیری وی در دستور کار قرارگرفت.

سردار خلیل واعظی افزود: پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و عملیاتی، افسران امنیت عمومی شهرستان دشتستان مخفیگاه وی را در یکی از روستا‌های کوهستانی این شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از محاصره مخفیگاه متهم، وی قصد درگیری با پلیس را داشت که با سرعت عمل و قاطعیت نیرو‌های عملیاتی قبل از هرگونه واکنشی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: این فرد پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه و تهدید به قتل، شاکیان خود را تحت فشار قرار می‌داد تا از شکایت خود منصرف شوند.

واعظی گفت: تیراندازی در مراسم عروسی و تهدید مسلحانه ماموران اداره برق از دیگر اقدامات مجرمانه این متهم بود که پس از جمع آوری مستندات روانه زندان شد.

وی تاکید کرد: با قاطعیت در برخورد با مجرمان به اینگونه افراد اجازه قدرت نمایی نخواهیم داد و از شهروندان انتظار داریم هرگونه شرارت و ناامنی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش فراری و تحت تعقیب استان همدان در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این فرد که به همراه یک خانم در یکی از روستا‌های دشتستان مخفی شده بود، دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

شرور سابقه دار در دشتستان دستگیر شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.