سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش نیروهای راهداری اندیکا؛

عملیات بهسازی محور روستایی عطیش در شهرستان کارون ادامه دارد+تصاویر

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اندیکا از ادامه عملیات بهسازی محور روستایی عطیش از توابع شهرستان کارون خبر داد.

کوروش دهنو، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اندیکا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به لزوم تسریع در بهسازی و بازگشایی محور‌های روستایی در استان که بر اثر سیلاب اخیر خسارت دیدند، نیرو‌های راهداری اندیکا وارد عمل شده و درحال بهسازی محور‌های شهری و روستایی در استان هستند.

وی با بیان اینکه حد فاصل کیلومتر ۴۰ در محور روستایی عطیش از توابع شهرستان کارون در استان خوزستان بر اثر سیلاب دچار آب بردگی شده است، بیان داشت: با تلاش ۲۹ نفر از نیرو‌های راهداری، این محور درحال بهسازی و ترمیم است.

دهنو اظهار کرد: ۱۰ دستگاه کامیون، ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه تریلر، ۲ دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه جرثقیل و ۵ دستگاه خودرو‌های پشتیبانی در عملیات بهسازی این محور در حال فعالیت هستند.

گفتنی است؛ ابتدای فروردین ماه سال جاری، افزایش ورودیاز بالادست به سد‌های خوزستان و در نتیجه افزایش خروجی آن‌ها منجر به بلا آمدن آب رودخانه‌های کارون، کرخه و دز در استان شد و آبگرفتگی و تخلیه بسیاری از روستا‌ها را به دنبال داشت. همچنین نفوذ آب به جاده‌های اصلی و روستایی نیز سبب وارد آمدن خسارت سنگین به آن‌ها شد.

انتهای پیام/گ

بهسازی راه‌های روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.