سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان؛

اولویت کاری ما، رفع رنج‌ها، سختی‌ها و آلام سیل زدگان است/لزوم آماده سازی مزارع آسیب دیده از سیل برای کشت تابستانه

استاندار خوزستان، اولویت کاری مسئولان را رفع رنج ها، سختی‌ها و آلام سیل زدگان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده گفت: باید تلاش کنیم شرایط زندگی در مناطق سیل زده به روال عادی برگردد، همچنین مزارع آسیب دیده برای کشت تابستانه آماده سازی شود و این امر با تلاش کمیته‌های این قرارگاه می‌تواند تسریع شود.

وی بیان داشت: در عین تلاش برای عادی سازی شرایط برای سیل زدگان تاکید می‌کنم که موضوع سیل برای ما مسئولان تبدیل به امر عادی نشود و رفع رنج‌ها، سختی‌ها و آلام سیل زدگان جزو اولویت‌های کاری ما باشد.

شریعتی تصریح کرد: مرحله بحران سپری شده است، اما مشکلات و پیامد‌های آن همچنان ادامه دارد و ما باید همه توان و همت خود را برای حل مشکلات سیل زدگان اختصاص دهیم تا روند عادی شدن شرایط تسریع یابد.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: جلسات قرارگاه بازسازی هفتگی برگزار شود و کمیته‌ها دو بار در هفته جلسه داشته باشند و از مناطق درگیر شرایط بعد از سیل بازدید میدانی و تصمیمات عملیاتی اتخاذ کنند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار داشت: دولت متعهد به جبران خسارت‌ها هست و جای نگرانی نیست و اولویت اول استان حل مشکلات پساسیل است.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: البته اقدامات زیرساختی و کار‌های علمی نیز در دست انجام است تا در صورت بروز شرایط مشابه در آینده پایداری استان در برابر سیل افزایش یابد.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: موضوع کسب اطلاعات دقیق نباید دلیلی بر تأخیر در تصمیم گیری‌ها شود و لازم است یک تعادلی میان سرعت و دقت در اقدامات ایجاد شود.

وی اظهار کرد: در هفته آینده کمیته‌ها اعلام کنند کدام یک از تصمیمات شأن اجرایی شده و تا چه حد پیشرفت داشته‌اند همچنین کمیته خیران برای یکپارچه سازی و انسجام کمک‌ها به ریاست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع انسانی تشکیل شود.

انتهای پیام/گ

لزوم رسیدگی به مناطق سیل زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.