سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح فرشتگان رحمت هلال احمر سیستان و بلوچستان درحال اجراست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح فرشتگان رحمت هلال احمر همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر این استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این طرح با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه در سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح توزیع بسته‌های غذایی و غذای گرم بین نیازمندان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: پایگاه‌های داوطلبی هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی و بسته بندی این کمک‌ها در قالب سبد‌های غذایی و توزیع آن‌ها در بین نیازمندان است.

راشکی از تداوم خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان خبر داد و افزود: نیرو‌های امدادگر این جمعیت از یکم اردیبهشت تاکنون به سه هزار و ۸۰۶ نفر در قالب ۵۰۵ خانوار سیل زده ۱۴ روستای هیرمند خدمات رسانی کردند.

وی ادامه داد: هزار و ۳۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هزار و ۶۴۳ ست بهداشتی به همراه ۱۹ هزار و ۳۰ پرس غذای گرم از یکم اردیبهشت تاکنون بین سیل زدگان هیرمندی توزیع شده است.

وی توزیع ۵۶۷ دستگاه چادر، هزار و ۶۹۶ تخته پتو، ۵۶۹ تخته موکت و پنج هزار و ۹۰۰ کیلوگرم برنج را از دیگر اقلام توزیع شده بین سیل زدگان هیرمند عنوان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک ۱۴۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان با ۸۱ دستگاه خودرو، چهار فروند قایق و ۲ فروند بالگرد درحال خدمات رسانی به هموطنان درگیر سیلاب هیرمند هستند.

سیستان با پنج شهرستان هیرمند، هامون، نیمروز، زابل و زهک در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

کمک به سیل زدگان هیرمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.