سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

خدمات امدادی جمعیت هلال احمر تحسین انگیز است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات امدادی جمعیت هلال احمر تحسین انگیز است گفت: داوطلبان و امدادگران این جمعیت بدون هیچ چشم داشتی جان را در طبق اخلاص قرار می‌دهند و برای نجات دیگران تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار مدیرعامل، معاونان و امدادگران جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تبریک هفته هلال احمر اظهار داشت: اقدامات هلال احمر در نوع خود بی نظیر و برخواسته از فطرت بشری است.

وی با قدردانی از طرح‌های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر کشور در سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های این نهاد بشردوستانه همچون نذرآب و ققنوس ثمرات ارزشمندی را در این خطه از ایران اسلامی به همراه داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعضای این جمعیت خدمات بی منت خود را بدون در نظر گرفتن قومیت و نژادی ارائه می‌دهند و تنها هدف آنان تسکین الام بشری است که جای بسی تقدیر دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی در این استان طرح نذر آب در قالب توزیع هزار و ۲۶۵ تانکر آبرسانی، ۵۰ هزار سبد غذایی و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۴ هزار نفر در قالب ۱۹ کاروان سلامت از پزشکان سراسر کشور انجام شد.

رسول راشکی افزود: همچنین در قالب طرح ققنوس سال گذشته ۳۶۵ مدرسه یک و دوکلاسه سیستان و بلوچستان مجهز به بخاری تابشی شدند و این طرح همچنان در استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین از اسفند سال گذشته که سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب در مناطق مختلف بود عملیات امداد و نجات در ۷۴۲ روستای این استان انجام شد و بیش از ۲ هزار تخته چادر برای اسکان اضطراری سیل زدگان مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

تقدیر از امدادگران جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.