سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت در برنامه‌های سوادآموزی نتیجه عزمی راسخ، تلاشی صادقانه است

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت : کیفیت در برنامه‌های سوادآموزی نتیجه عزمی راسخ، تلاشی صادقانه، هدایت هوشمندانه و ماهرانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : کیفیت در برنامه‌های سوادآموزی نتیجه عزمی راسخ، تلاشی صادقانه، هدایت هوشمندانه و ماهرانه است.

وی گفت : دنیای کنونی از چنان پیچیدگی برخوردار است که لازمه رسیدن به اهداف فردی و سازمانی، برنامه‌ریزی و تلاش در راستای به خدمت گرفتن جدیدترین روش‌ها و فنون علمی برای حل مسائل می‌باشد. در واقع اهداف و رویکرد‌های حوزه معاونت سوادآموزی در سال گذشته در سایه کار تیمی، فعالیت و تلاش‌ها در بخش‌های مختلف واحد‌های مرتبط مطلوبیت پیدا کرده است. مطلوبیت اهداف آموزش بزرگسالان به منابع، داده‌ها و آنچه که برای حصول آن صرف شده است نمود پیدا خواهد کرد؛ به بیان دیگر نسبت داده‌ها و ستاده‌ها یکی از مهمترین شاخص‌هایی است که ثمربخشی فعالیت‌ها را نشان می‌دهد که به نوعی بیانگر کیفیت در فعالیت‌هاست.

وی ضمن تشریح سیاست‌ها، رویکرد و اهداف مورد نظر حوزه معاونت سوادآموزی بیان داشت: از اعضای محترم گروه بهبود کیفیت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان کرمانشاه انتظار می‌رود که کیفیت آموزش در حوزه بزرگسالان را فرایندی با نگرش سیستمی و مجموعه عوامل موثر در آموزش را با وضع مطلوب استاندارسازی کرده و با بهره‌مندی از دانش روز، استعداد‌ها و قابلیت‌های موجود، حذف خطا‌ها و بهبود روش‌ها منجر به پویایی، اثربخشی و کارایی برنامه‌های آموزشی را پیگیری نمایند.

این مقام مسوول آموزش و پرورش استان، عملکرد حوزه آموزش و پرورش ناحیه یک در سال گذشته را درخشان توصیف نمود و اظهار امیدواری کرد : اعضای گروه بهبود و کیفیت، ستاد امتحانات، انسداد مبادی بیسوادی، شورای پشتیبانی و شورای معاونین ناحیه کما فی سابق در سال جاری حامی و پشتیبان برنامه‌های حوزه سوادآموزی باشند تا موجبات ارتقای سطح سواد شهرستان و استان فراهم گردد.

 

 

انتهای پیام/د

کیفیت در برنامه‌های سوادآموزی هدایت هوشمندانه و ماهرانه است

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.